Finally there!! - Reisverslag uit Guaraguao, Dominicaanse Republiek van Lidy Weenink - WaarBenJij.nu Finally there!! - Reisverslag uit Guaraguao, Dominicaanse Republiek van Lidy Weenink - WaarBenJij.nu

Finally there!!

Blijf op de hoogte en volg Lidy

11 Januari 2014 | Dominicaanse Republiek, Guaraguao

Hallo lieve mensen! Na een lange en moeizame reis ben ik eindelijk aangekomen. Ik ben nu in een grote stad Puerta la cruz, en ik heb alleen hier wifi en kan alleen hier bellen. Dus ik zal niet heel vaak een blog kunnen schrijven, maar ga het zo vaak mogelijk proberen! Het is hier prachtig, 30 graden (het is nu 10.04u hier). De beach lodge waar ik verblijf is super mooi, ze hebben overal hangmatten en chill plekken, een studentenkeuken waar je op elk moment vd dag kunt koken. Verder zijn de groepsleiders (het zijn niet echt leiders) allemaal engels of spaans. Dus ik spreek heel veel engels en moet nou al wennen om weer nederlands te denken, heel gek! Mijn spaans is nog nul... maar ik begin al wat woordjes te onthouden. Vandaag en morgen heb ik nog vrij, dus ik ga zo terug naar playa Colorado in een bus zonder deuren haha! en lekker aan het strand in de zon liggen. Ik moet namelijk wel een beetje gaan bijkleuren want ik word hier al 'melkfles' genoemd. Verder worden we (ik en twee duitse meisjes) door iedereen aangestaard, omdat we wit zijn met blond haar. Er komen hier ook amper toeristen dus we vallen ontzettend op. Ook hebben alle auto's hier een knop met een fluit deuntje, en daar drukken ze op als ze langs je rijden. Dus je hoort constant fieuutfieuw je wordt er wel gek van maar je moet er gewoon aan wennen! Ik begin maandag met mijn programma, dan krijg ik spaanse les en beginnen we met een kayak tour en hoop ik nog wat wilde dolfijnen te spotten! Het is lastig om mijn foto's ergens op te zetten dus ik zie nog wel hoe ik dat ga doen. Leuk detail: ik drink nu koffie met een rietje, ze drinken hier alles met een rietje haha. En er stond net een enorme lange rij voor een winkel, dus vroeg: waar wachten ze allemaal op? nou vandaag was toiletpapier in de aanbieding dus heel puerta is opgetrommeld en haakt daar zn wc papier. Oja, een idee van geld hier. Voor een hamburger betaal je 50 bolivar, dat is 1 dollar dus iets van 0,80 eurocent. Alles is super goedkoop. Van muggen heb ik nog weinig last gehad, maar de mensen die hier zijn zitten onder de bulten dus ik hou m'n hart vast. Ik hoop na volgende week misschien nog een keer hier terug te komen voor een nieuwe update! Maar alles gaat goed met me en ik geniet ontzettend. Super dikke kus vanuit het mooie, maar ook bizarre Venezuela!!

  • 11 Januari 2014 - 16:24

    Anneke:

    hé, melkfles. fieuutfieuw

  • 11 Januari 2014 - 16:26

    Madeleim:

    Trots op je, topper!!

  • 11 Januari 2014 - 16:30

    Maud:

    hee schat! Wat leuk dat we nu jouw avonturen kunnen volgen vanuit Nederland. Wat een heerlijk leven heb je daar... ik ben zoo jaloers op jou. Maar wacht maar tot ik ga reizen, mijn wraak zal zoet zijn!
    Heel stiekem mis ik je toch al wel een beetje hoor, het is wel wat stiller in huis zonder jou.
    Vele kusjes van je allerliefste zusje, melkfles!
    xxxx

  • 11 Januari 2014 - 17:21

    Meta:

    Gelukkig ben je er! Ik ben heel benieuwd naar je verhalen. Geniet ervan Melkflessie maar jou kennende zal dat straks snel een andere naam worden.

  • 12 Januari 2014 - 07:44

    Twan:

    Mooi wark nichie! Geniet ervan

  • 12 Januari 2014 - 12:35

    Ina :

    We blijven je volgen!
    Zometeen is die melkfles een blonde negerin !

  • 12 Januari 2014 - 16:21

    Caroline En Geert:

    Geweldig dat je er bent !!! wij knepen hem toch wel ff met je mooie blonde haar en blauwe ogen tussen al die mafkezen... Geniet ervan meissie!

  • 12 Januari 2014 - 16:47

    Shelly:

    Topper! Heeel veel plezier en lekker genieten. Nu al jaloers als in je verhaal lees xxx

  • 12 Januari 2014 - 18:21

    Natalie:

    ooeeeh heerlijk lid!
    lekker genieten daar en hou ons op de hoogte :D
    dikke kus

  • 13 Januari 2014 - 17:44

    Lidy:

    Onze klein dochter lidy. Wat leuk om je bericht te ontvangen en te lezen.Oma heeft je bericht woord voor woord gespeld.We zijn dankbaar dat je veilig overbent, het was wel spannend allemaal.interessant om te lezen waar je allemaal mee bezig bent.DUS de venuzolanan vinden een blonde meid mooi ,ik ook hoor
    kom straks maar niet met zo iemand thuis, nou ja we zien het wel.Geniet ervan, zien uit naar je volgende verhaal. Kus Oma en Opa

  • 13 Januari 2014 - 19:18

    Irene:

    Lid!
    Wat een heerlijk verhaal. Ik ben jaloers op je!
    Word maar snel bruin, misschien val je dan niet meer zo op haha!
    Dikke kus!

  • 15 Januari 2014 - 21:45

    Tobias:

    Super Lid!
    Echt een hele gave ervaring..
    zet 'm op daar!
    x

  • 18 Januari 2014 - 11:43

    Ria:

    Ha lieverd, dat zijn nog eens berichten! Buen momento!

  • 21 Januari 2014 - 20:31

    Marieke:

    He lief nichtje,

    klinkt als daar-wil-ik-zijn, sjee, sjee een beach logde met Hangmatten, ik zou er 3 maanden in blijven liggen is there more to life? ...ik was je vergeten uit te zwaaien, lees bellen, je was al weg, maar ik denk aan je in die hangmat wij krijgen deze week sneeuw :)

    xxxx

    PS Wel alleen in die hangmat en niet teveel hanestaarten drinken...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lidy

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 988
Totaal aantal bezoekers 12361

Voorgaande reizen:

14 Januari 2013 - 15 Februari 2024

Emigreren met Activity International

09 Januari 2014 - 17 April 2014

Zuid-Amerika

Landen bezocht: